| |
| |
|
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Urban, David ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.
|
|
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Adámek, Petr ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na základě této analýzy vytvořit soubor doporučení pro nový subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Teoretická část objasňuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Praktická část začíná představením vybraných e-shopů. Navazující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. V poslední části práce je sepsán soubor doporučení pro nový e-shop zvažující vstup na trh v oblasti cyklistiky. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů z úvodu práce. Za hlavní přínos své práce považuji provedení analýzy potencionální konkurence e-shopů a na základě výsledků podání konkrétních doporučení pro efektivní využívání internetového marketingu.
|
|
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
|
|
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Bárta, Martin ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného eshopu, konkrétně oblasti internetového marketingu. Práce popisuje formy internetového marketingu a podrobně je zaměřena na analýzu zpětných odkazů. Celá praktická část je aplikována v konkurenčním prostředí eshopů s volejbalovým vybavením. Hlavním cílem práce je provést analýzu internetového marketingu eshopu Sportex.cz z pohledu konkurenční firmy, která nemá k dispozici žádné interní informace. Dalším cílem je zjistit, proč a zda je daný eshop lídrem ve vybraném segmentu trhu a jaké jsou jeho konkurenční výhody. Posledním cílem práce je podat doporučení potenciálním zájemcům o vstup na vybraný seg-ment trhu, zda na něj vstoupit či ne. Nejprve je v teoretickém úvodu popsáno, co je to internetový marketing a jeho srovnání s ostatními druhy marketingu. Následně jsou formy internetového marketingu stručně charak-terizovány. Na začátku praktické části je vložena kapitola o výběru a vymezení konkurenčního prostředí a je vybrán eshop pro podrobnou analýzu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ana-lýzy a je zhodnoceno, zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Přínosem práce by mělo být vytvoření vzorového řešení, jak provádět analýzu internetového marketingu eshopu, zejména pak zpětných odkazů a také zhodnocení výsledků analýzy pro vybraný segment trhu.
|
|
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Ushanova, Kateryna ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně se práce zaměřuje na oblast internetového marketingu. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem, internetovým marketingem, reklamou a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část se zabývá samotnou analýzou marketingových aktivit e-shopů. Celá praktická část je aplikována na konkurenční prostředí trhu s nábytkem. Hlavním cílem práce je provést analýzu vybraných e-shopů a na základě jejích výsledků navrhnout doporučení na zlepšení obchodní strategie. Přínosem bakalářské práce by měly být návrhy a doporučení pro zlepšení strategií internetového marketingu vybraných e-shopů v prostředí internetového podnikání.
|
|
The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně jde o internetový marketing. Práce definuje základní pojmy jako marketing, internetový marketing a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu e-shopů, které byly zvoleny jako potenciální konkurence pro subjekt zvažující vstup na trh. Hlavním cílem práce je provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu potenciální konkurencí a na základě výsledků podat návrh a doporučení efektívního využívání internetového marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Na začátku práce jsou definovány pojmy, v další kapitole následně nástroje internetového marketingu. První část praktické části popisuje internetové obchody, které byly zvoleny jako potenciální konkurence. Druhá část praktické části analyzuje využívání nástrojů internetového marketingu konkurenčními e-shopy. V poslední části praktické části jsou podány návrhy a doporučení pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a je zhodnoceno zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Hlavním přínosem práce by mělo být provedení analýzy potenciální konkurence a na základě výsledků podání návrhu a doporučení pro efektivní využívání nástrojů internetového marketingu novým e-shopem.
|